bra jobb, bra skola, dålig buss

Bussarna verkar inte vara på min sida idag. Tog fel buss till jobbet (dock medvetet) och sprang sedan när jag skulle byta men busstanten/gubben vägrade vänta. Så jag fick gå till jobbet. Dock ganska skönt med promenad men anyways. På vägen hem tar jag fel buss. Blir helt förvirrad när den börjar åka mot fruängen så springer av och ser att min buss som jag egentligen skulle ta är precis bakom. Så jag springer som en idiot men självklart ville inte den tanten/gubben vänta heller. En timme senare skulle bussen gå då. KUUUL. Men ringde och fick skjuts som tur var. Jobbet gick bra annars. DT. Sopp, hammed och chefen, Mathias, Wassi och gänget. Skysst team typ. Nu har jag skickat in labbraporten som jag skrev idag i skolan och precis förberett lite inför intervjun jag har imorgon på svenskan. Ursh, vill inte. Kommer inte kunna svara eller fråga någonting. Dessutom börjar jag åtta imorgon så det börjar bli dags att tagga i säng. Det ser ut att bli en lång dag imorgon. Jobbigt värre.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: