helgen

Gaudi i fredags och massa brudar här hemma på krök innan. Nice kväll måste jag faktiskt medge. Sen blev det Lördag och lång dag på jobbet. Åkte direkt till finjasmine för att fira henne och ha de mys med tjejerna. Följde dock inte med på fest sedan eftersom jag var rätt trött efter dagen och eftersom jag skulle jobba idag. Det gick bra idag på jobbet. Det var roligt. Var pigg (förutom den första timmen typ) och var på jobbet nästan en timme innan jag börja så jag hann äta frukost och allt i lugn och ro. Väldans skönt. Gjorde dock största tabben påvägen dit som jag får sona för nu resten av veckan. BAJS är typ allt jag vill säga. Umgicks lite med bossen å gänget och fick sjuds hem. Nu har jag ätit middag och ska snart gå på prommis tänkte jag. Kanske svänger förbi och handlar hem lite godis också. Tihi. Lov nu. Fuck vad skönt.


jag och finjasmine


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: