Hemma

Kom precis hem från heron med dj kungen, Tora och mickey. Såg meet the parent: the fockers. Blev förvånad över hur rolig den var faktiskt. Mixen i slutet var bäst haha. Anyways, hemma nu igen iallafall. Haft en bra dag. Träffat o en stund på förmiddagen ( iofs blivit väckt av en viss o innan jag skulle också men) och sedan varit i skolan. Ganska lång men ändå bra dag. Preliminär bokat Rhodos i sommar. Ska bli intressant att se hur jag löser det där pengaproblemet men.. Nu ska jag dricka en kopp te och sedan bege mig till sängen. Börjar åtta med prov imorgon. Ska bli skoj. Kul kul. Sedan ska jag stanna på skolan till fyra också. Ännu mer skoj. Sedan blir det nog utgång. Länge sedan. Men puss på er.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: