hos morfis

Sitter hos morfis. Insåg precis hur dum Jessica är i sitt lilla huvud.(<3) Glömt att bifoga dokumentet. BRA! Jag som faktiskt hade tänkt ta mig tid och läsa igenom skiten. Haha. Anyways. Ska laga mat till mig, morfar och mamma här ikväll. Blir goodis till middag. Inte ordagrant dåra. Sedan ska dom på bio och jag skulle egentligen jobba men jag slapp. Softish. Verkligen. Så då kanske jag gör lite andra nyttigheter. Plugga skulle nog vara bra. Lite tv blir det kanske också. Om det inte vore så jiddrans kallt skulle jag kanske tom ta mig ut på en prommis men det är ju istid och snöstorm så jag tror jag avstår. Träna kan jag inte heller för har inga kläder. Blir nog en ganska mys kväll! Puss.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: