månd

Hemma. Ganska kort dag. Uppskattas. Hann dock bara ta några steg utanför skolans område tills jobbet ringde och ville att jag skulle komma och jobba ikväll. Stressad som jag var sa jag bara ja och sen las det på. Tog några sekunder och sen ändrade jag mig. Skulle ju hinna hälsa på damlisen på UF mässan idag. Men det kommer jag inte hinna nu när jag ska jobba. Inte träning heller. Men kunde ju inte ändra mig då liksom. Så det blir jobb ikväll. 17-21. Sen ska jag hem och sova så jag orkar upp imorgon. Inte hänga vid tv,läxor eller dator. Börjar åtta imorgon dessutom så ska inte jobba över en minut heller. Nu ska jag laga någon middag (jag vet, klockan är bara tre) och sedan försöka hinna med lite lite plugg innan jag slänger mig på bussen. Tänkte ladda lite musik till mobilen också. (Som om jag kommer hinna det liksom..?!)


imorse. snygg. HA HA.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: