Natti natt världen

Glad chey som precis la sig i sängen. Haft en ganska chill kväll, pratat med två otroligt härliga personer i telefon och blivit sådär härligt glad som man blir av sina vänner. Glad att jag började på McDonalds i kurvan, annars hade jag missat något. Det ska gudarna veta, och ni med. Imorgon blir det skola. Läänge som vanligt på fredagar. Sedan bär det av direkt till jobbet. Funderar på att ha en vit lugn helg sedan. Jobbar på lördag men ledig på söndag. Då ska jag umgås med mina vänner. Eftersom jag varit så sjukt sliten varje dag efter skolan den här veckan så kanske det vore bra också. Får se hur det blir. Nu borde jag sussa för om nio timmar ska jag sitta pigg och lyssna på redovisningar vid skolbänken. Puss och kram på er mina fina vänner!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: