om jag ändå kunde sluta äta i tid

Gårdagen blev jag positivt överraskad över på jobbet faktiskt. Trots att vi fick agera städpatrull samtidigt som vi jobbade och tog beställningar. Men med rätt folk så funkar det ju jättebra! Fick dock världens huvudvärk och somna innan jobbet så riktigt fit for fight var jag kanske inte. Några huvudvärkstabletter senare och en massa sömn så mådde jag bättre. Vaknade av att telefonen ringde imorse trots att jag hade fet sovmorgon. Tack kära rumpa. Hah, nejdå! Åt lite frullebanan med mamma som är hemma och är sjuk och begav mig sedan till skolan. Lång dag. Till fem. Slut. Gick och åt på Olerys (som jag inte kan stava till och inte pallar söka på heller) med Sandrorna och Jasminos. Mysos. Har fortfarande ont i magen för att jag är så mätt. Var flera timmar sedan jag åt. Bra Paula. Aldrig att jag kan sluta äta när jag faktiskt är mätt. Nepp. Tog iallafall nyss ett bad och nu är jag här. Funderar på att kolla gossip girl men börjar så tidigt imorgon så kanske bara borde ta en kopp tée och gå och lägga mig. Låter duktigt. Får se hur jag gör. IMORGON ÄR DET FREDAG! Förutom en stört lång dag i skolan så ser jag fram emot den. Utgång med bruudarna!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: