onsdag it is

Hemma efter en kort dag i skolan. Skönt att vara hemma innan jag måste iväg till jobbet. Mamma är hemma också, så då kanske jag kan få skjuts. Hihi. Var duktigt och var i skolan tidigt tidigt tidigt också. Hann med att duscha imorse, inte ofta. Dessutom hann jag med det planerade tåget. Ännu mer sällan jag gör det. Och dessutom gick jag upp i tid. Plötsligt händer det. Imorgon kommer jag antagligen sent igen ska ni se. Då är allt som vanligt igen. Hehe. Vill egentligen bara krypa ner under täcket och kolla på Gossip Girl. Inhandla en sport lunch och bara njuta av min ledighet. Det har jag dock inte tid med. Måste skriva rapportblä. Ska bli kul. Känner inte för att jobba ikväll heller. Ett bad kanske hjälper.. Ska testa.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: