onsdag

Hemma från skolis. Dålig jag har blivit på att skriva. Det blir aldrig av. Brukar bero på att jag jobbar så mycket men den här veckan jobbar jag bara på Lördag. Hör och häpna, I know. Skönt måste jag säga. Ta det lite lugnt. Snart lov också. Kryssning och massa ledighet, fan vad skönt. Iallafall. Har varit i skolan och jobbat med projektarbetet idag eftersom det är Onsdag. Kommit framåt en hel del. Skönt. Snart ska den in för tryck. Träffat O har jag hunnit med en snabbis också. Fått bitmärken och därmed rolex klocka. Aj. Ska man vara fin får man lida pin. Nu fattar ni ingenting men whatever.  Blir träning ikväll och sedan möjligen utgång fast tror inte det. Orkar nog inte och de flesta verkar inte vilja/ha pengar heller. Så det blir möjligen bio efter träningen. Nu ska jag kolla G.G. Puss sålänge!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: