söndag

Lyssnar på music. Älskade radio. Tur att nrj och gänget finns. Klockan är tydligen tjugio i nio. Har legat hemma på soffan hela eftermiddagen/kvällen. Inte mått någe vidare. Vet inte varför jag är så galet trött jäämt. Gick och la mig tidigare än vad jag brukar göra på vardagar igår. Vaknade dock väldans tidigt idag och åkte in till stan med mamsa. Skönt att vara ledig. Alla spänningar släpper då och det är antagligen därför jag är så galet trött. Nu ska jag hänga tvätt och sedan lägga mig i soffan igen. Hah. Eller något liknande. Kolla lite plugg kanske man borde göra. Öppna boken för första gången. Hm. Snart kommer mamma med lite godis iallafall så det kanske kan hjälpa mig hålla ögonen öppna. Time will tell. Ses när vi ses. Hörs när vi hörs.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: