hallådärköttochbläbär - "jag kom på att vafan du har ju härmat shan banan, trodde du hade kommit på det själv" haha knas pussmeny!

Hemma från jobbet igen. Har ätit och duschat (badat). Mina fötter värker. Borde skriva labb men har inte papprerna. Damn. Skola och labb imorgobitti vid nio. Liten sovis. Extremt uppskattat. Somnade på sängen igår direkt efter jobbet och duschen med en handduk, trosor och en turban på huvudet och vaknade imorse och kom inte ihåg någonting. Verkligen. Vaknade av att solen sken och fick tänka: "Vad är det för dag? Juste, söndag, skönt. Nej, fan jobb. När? Tidigt. Fan. Vad hände igår? Måste ha däckat på sängen när jag bara skulle vila lite. Fan blä på mamma som inte sa till mig att ställa klockan. Shit, juste, klockan. Vad är klockan?" Sen sprang jag upp till vardagsrummet och kollade och insåg att jag inte hade försovit mig utan vaknat ganska bra tid faktiskt. Skönt var det att vara hemma och sova igår iallafall. Det behövdes kan jag ju säga. Fredagen var ganska kul, haft roligare. Slutade med att jag däcka och skulle upp fyra timmar senare. KUL. 9 timmar jobb på de ba. Samma idag. Fyra imorgon. Sen blir det skola skola skola till fredag då det är jobb igen. Kanske borde ta det lugnt förutom jobbet nästa helg. Bokat shopping med Jessis på söndagen då jag faktiskt är ledig. Hör och häpna. Nu ska jag dricka tée och gå och lägga mig. Fick nyss reda på att det är halvdag imorgon i skolan. Me like typ!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: