fredag

Hemma från skolan. Klev precis ut ur duschen. Innan dess satt jag en stund framför tvn. Lustig känsla. Länge sedan känns det som. Gud vad skönt med Fredag. Börjar dock känna mig väldans trött nu. Snart blir det middag, kanske en liten nap (aa eller hur, dröm vidare) och sedan fixa och möta upp brudarna. Först blir det nog att möta upp Malin och grabbsen på Metro och se Dj kungen bevisa att han är kung på DJ golvet. Haha. Sedan får vi se vart kvällen bär oss, fixade på Lobbsan så antagligen dit. Funderar på att möta upp Jessan på arlanda klockan 6 imorgon också. Måste bara hitta denna fina själ som inte ska ut och parta ikväll, dvs inte dricka, inte jobbar imorgon, har bil, vill träffa fulla mig niss i nassen, skjutsa mig till arlanda så jag får överraska finaste Jessi som kommer hem från thailandet. Så man får lite extra snögubbsångest. Får se om det är någon som nappar. Känner du att du är den rätta så har du antagligen mitt nummer också så hör av dig. Vilken tid på dygnet som helst. Hah. Aja. Nu måste jag springa och äta för mamma tjatar. Puss på er finusar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: