jagvetaldrigvadjagskaskrivahärsåjagskriversåhär

31 minuter kvar till det är fredag. Självaste miss emsa smsade och sa att vi inte hade första lektionen imorgon. OM jag blev glad. Saved my life! Nu har jag skrivit klart helvetesuppgiften. Eller den har varit klar ett tag, men gjort massa annat onödigt som telefonsamtal, prommis, facebook, bloggar aa you name it. Pinsamt hur dålig man är på att plugga. Vill ha helg. Helt sjukt att jag inte jobbar alls. Min räddning iofs. Imorgonkväll blir det utgång, kanske hinner få min tv då också. Antagligen inte. Men på Måndag så. Utgång iallafall. Med tjejsorna den här helgen, ska bli sköj! Först helvetesdagen. Fortfarande inte pluggat till provet. På Lördag skulle jag vilja shoppa men det hinns nog inte. Ska träffa kusinerna och vara barnvakt antagligen på kvällen. Länge sedan! Nu måste jag sova. Idiot. Plugga menar jag. I sängen får det bli. Kolla igenom, får plugga imorgon. Effektiv tjej. Hej IG. Puss påer, sov sött.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: