Lördagkväll

Ligger i soffan hos mina kusiner. Precis lagt dom små grynen. Mätt som tusan. Ätit/lagat god tacos och ätit massa godis och chips. Allt fanns.dipp, chirre, godis, läsk, chocklad you name it! Inte helt fel att vara barnvakt åt dom här finisarna! Kollat på film och lite så har vi gjort också. Superglad för fick hem mitt efterlängtade paket idag! Trött som tusan bara. Somnar nog snart jag med.. Däckad barnvakt haha. Gårdagen var faktiskt riktigt kul. Hängde på Donken efter stängning som vanligt. Halva krogen går hem, andra halvan går två meter och köper upp halva mc Donalds. Hb så det bara skriker om det, slagsmål och allt som tydligen hör till.killar! Haha! Kul var det iallafall. Nu ska jag ringa J som är hemma igen! OM jag är glad! Extas över att vi är lediga på måndag också! Kan det bli bättre?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: