Paulaprutt i ett nötskal

Sitter i sängen med en bulle och en topp té. Ska skicka iväg mitt arbete till mailen så jag kan jobba med den imorgon efter skolan- på skolan. Om det inte blir så att jag åker hem mellan skolan och jobbet. Får se. Packa väskan måste jag göra också. Haha. Packa väskan? Vem gör det egentligen? Inte packat skolväska kvällen innan sedan lågstadiet. Typ. Det kommer jag dock alltid ihåg precis innan jag ska kuta ner till tåget så smart vore det kanske att börja förbereda kvällen innan som man gjorde när man var liten. Om ens då. Haha. Kläder är också omöjligt att välja innan så det utesluter vi helt. Kanske bara ska försöka hoppa i säng nu på direkten så slipper jag tänkta på allt sånt här onödigt. Det ryktas dessutom om att det är någon bra film på TV ikväll. Och nej, inte solsidan.

KOMMENTARER


josefinfinfin

bulle. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

2011-02-02 // 00:17:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: