Söndag

Det blev ingen shopping idag. Blä på det. Men det är bara tråkigt om man måste stressa när man shoppar. Jag vill ha en fet heldag på stan liksom. Köpa upp halva världen, eller iallfall det som går på kortet. Äta god lunch, gå igenom alla affärer man vill in i och inte bara hälften. Blir nog dock inte nästa helg heller eftersom att jag jobbar då. Plus Måndag och Onsdag. Mamma ba älskare. Inte. Så därför var jag tvungen att göra klart lite skit som skulle varit inne när jag var sjukis. He he. Jag? Sen? Näärå. Aldrig. Lite duktig känner jag mig dock som har fått lite vettigt gjort. Skönt har det dessutom varit att bara vara hemma känner jag nu, ladda inför veckan. Eller något.


KOMMENTARER


Tihi vilken söt bild Pauli!! <3

2011-01-31 // 22:16:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: