paulahjärtalivetpunktnu

Precis varit på prommis. Insett att jag kommer få G i filosofi har jag också gjort. Blä. Bajs på det. Mitt första G. Ville ju inte ha det. Men egentligen. Det är det ämnet som jag faktiskt kan ge mig själv ok att få G i. För himlans vad jag och Fridisen har haft tråkigt på dom lektionerna. Förutom att vi lärt känna varandra och haft varandra dådå. Precis pratat med filuren har jag också gjort. Kanske blir G i religon också, pga min lite halvt försenade inlämning. Gillar inte dig. Blä för dina kurser. Tråk. Ångest för betygen. Kommer antagligen inte få MVG av pottan heller bara för det. (vägrar att inse att det kan vara mitt eget fel och skyller allt på henne, haha) Nu borde jag plugga till filosofiprovet imorgon. Men vill jag? NÄÄ. Så tack men nej tack. Tänkte kolla tv men det är inget bra som går. Aja, imorgon är det fredag. Kommer hata hela dagen. Tills jag slutar. Som är äckligt sent. Börjar äckligt tidigt också. Jag älskar livet, märks det? Nej men seriöst. Det gör jag! Imorgon är det fan Fredag. Då jävlar blir det utgång efter den här veckan...jävlar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: