jag lever

Jag lever. Halvt om halvt men jag lever. Fan vilken vecka det har varit. Haft helvetesinfluensa med minst 39 grader varje dag. Legat i sängen i fyra dygn i sträck utan knappt någon mat. Magsmärtor som inte går att beskriva. Huvudvärk. Tabletter i mängder. Hostmedicin som tillslut ledde till idiotambulans. Missat första veckan på terminen har jag också gjort. Känns kul. Nu är jag iallafall på bättringsvägen och hoppas jag kan gå på Måndag. Saknar livet. Det tar emot något sjukt att inte gå ut med tjejerna ikväll. Blä. Men jag skulle nog svimma redan på tåget om jag skulle ut ikväll. Så skippar det för allas skull. Inget jobb heller. Där har jag inte varit på sjukt länge känns det som. Nästa månad kommer dom nog vilja att jag jobbar mycket. Men men, det är då det. Nu ska jag lägga mig i sängen igen. Förstår inte hur jag kan vara så trött jääääääääämt.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: