cv och personligt brev

Blev faktiskt sjukt pepp på att söka jobbet i Paris som jag skriver mitt CV och personliga brev till på svenskan. Hade det inte varit så att jag behövde skriva det på engelska eller franska hade jag nog skickat iväg det. Trots att det är någon dag sent. Nu vet jag dock inte. Men det hade varit roligt och hade nog passat mig ganska bra faktiskt. En månad på Disney land i Paris. Jobb. Pengar. Lek. Vänner. Förbättra franskan. Och engelskan. Vore något. Men aa. Som sagt. Vi får se. Drömma kan man ju alltid göra. Men till och börja med kan jag ju skriva klart skiten på svenska. Trettioen minuter kvar tills jag måste ha skickat in den. De går nog. Om inte facebook tar över världen. Vilket ioförsig är ganska troligt. Hiho. Time will tell.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: