det går bra nu

Kul att jag försöker ta mig samman och börja skriva på en skoluppgift. Så dör datan när jag skrivit massor och allt försvinner. KUL! Nu pallar jag inte vara duktig och skriva på det där igen. Så det får bli en annan gång. He. Iallafall jobbat idag. Gick as bra. Love my job. Att så lite kan göra så mycket! Ska jobba imorgon också. Duktig som jag är. 11-17. Bästa passet. Men jag ställer ju upp för teamet som jag så fint sa till min chéf. 6 timmar. Funkar liksom. 5h 30 min jobb, 30 min rast. Funkar. Hoppas inte folk är jobbiga imorgon bara. Mys Jessi kom förbi också. (precis då kom rushen-kul!) Mus var det iallfall! Aja, ska kanske glo film nu innan jag somnar. Känns som det är söndag idag. Inte lördagskväll liksom. Knas. Aja. Skönt med lugn hemmakväll iallafall! Puss på alla fina.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: