trött chey

Det blev inget jobb igår. Precis som väntat så ringde M och frågade om jag ville vara ledig. Och efter den dagen ville man helst det. Skickade in helvetesarbetet precis vid fyra. Galet skönt att ha skiten gjord. Mötte upp Sandra som ville att jag skulle med på teatern så så blev det. Blev middag på kebabtorget med henne och Dannyboy också. Möms. Mätt som en plätt åkte vi snabbt förbi mig och bytte kläder och sedan in till dramaten där vi mötte upp resten av klassen. Kom hem igen vid tolv snåret och dog av trötthet så gick och la mig direkt. Idag har jag varit i skolan hela dagen och sedan en kort svängis hos Jasminos innan träningen. Nu är jag död igen. Min kropp värker. Lite stressad är jag. Vill ha en dag då jag bara kan ta det lugnt. Men det kommer inte hinnas innan resan. Mycket att göra. Blä. Nu ska jag städa mitt helt sjukt stökiga rum och sedan lägga mig i sängen och kolla bb. Imorgon ska jag till frissan. GAAAH!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: