hemma idag

Hemma idag. Klarade inte av att gå till skolan för har så ont i magen. Undrar om de är mensvärk. Antagligen. Måste verkligen till um och hämta ut några tabletter. Så ni vet. Så påminn tack. Missade iallafall inte draman eftersom att den var inställd. Sjukt skönt för det var den jag hade ångest över att missa. Svenskan ska jag strax skicka in och gympan gör inte så mycket att jag missar. Hoppas jag. Om jag mår bättre kanske jag orkar med träning ikväll ändå. Skulle vara skönt med paus efter pluggandet. Få lite fysisk ansträngning och sedan komma hem efter en skön dusch och lite bastu till Big Brother. Då kanske man kan sova gott så man förhoppningsvis lyckas komma upp imorgon till åtta. Anyways. Borde göra mig någon sorts lunch nu. Sedan vore det kanske smart att plugga inför provet imorgon. Yey. Love my life.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: