bra helg

Gud vad trött jag var igår när jag skrev från mobilen. Därav den fina stavningen. Idag är det Söndag. Vad helgen har gått snabbt. Fast ändå inte. Har varit en riktigt bra helg ändå. Utgång med fina Jessi (som jag inte träffat på länge) och sov sedan där. Skakandes i klackar tog vi oss till Statoil i sjöstaden och spenderade där vi spenderade halva natten. Haha. Vaknade upp hos henne någongång mitt på dagen och gjorde mig sedan i ordning och mötte upp O på stan. Tog ett glas vin och åkte sedan till jordbro och åt godaste middagen! Mums! Planerade resa hemma hos honom och sov lite smått gjorde vi efter det. Full kastrull blir jag nuförtiden av ingenting. Bra för ekonomin tror jag. Mycket nu. Mycket att planera. Mycket pengar som ba fjongas bort till höger och vänster. Jobb, utgångar, skivor, resa till mallis, resa med mänskliga kursen, planering inför studenten, mottagning (!!), ledighet i sommar, resor i sommar, när hur var, exakt. Högskoleprov, rummet som måste fixas i ordning, biljetter som måste säljas osvosvosvosv. Mycket bra helg iallfall. Hörs senare. Nu kollar jag utlandsresor!!! GAAAAH

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: