Måndag- mycket nu

Kom precis hem. Var en sväng upp till Kungis för att fixa praktik till ledarskapen. Ska leda 1 or och 2 or 6 gånger nu framöver. Läskigt. Måste börja planera. Hittade precis en till uppgift som ska vara inne innan mänskliga resan till ledarskapen. Kul. Mycket nu elleeeh. Typ ja! Snart ska jag iallafall ta på mig jeansen igen (har alltid mjukis hemma- lortig som jag är) och ta mig till andra sidan stan. Där blir det bio med mamsa ikväll. Minns inte vad filmen hette men den går bara på dagarna inne i stan så därför måste vi dit. Var de nu igen var. Blir kanske middag ute innan också om vi hinner. Förhoppningsvis. Imorgon börjar jag 8. Det ska bli kul. Verkligen. Dessutom måste vi sitta kvar och jobba med projektet efter skolan. Älska skolan. Mums. Bästa platsen. Aja. Whatever. See ya, dont wanna be ya.


Frågade om min syster kunde hjälpa mig att komma på vad jag ska göra på idrottslektionerna. Detta blev resultatet. Tack syster. Men jag kopplar inte riktigt. Mycket smink = fjortis. Lite fel vart det nog där. Det är inte alltid lätt att vara liten.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: