godnatt

Hemma igen. Framför despan. Har tydligen börjat igen. Det visste väl ALLA utom jag förståss. Nyss varit ute med mr O. Ätit tjock (ordagrant) pizza som inte var god har vi också. Ätit ute hela dagen. Inte bra för ekonomin kan jag ju säga. Frukost på donken med Mallan. God frukostmacka och tée. Lunch på Subway blev det sedan med tjejorna. Och nu ikväll pizza med mr. Nyttig tjej. Förövrigt har jag klarat av en heldag i skolan. 8-18. Kom hem, tog ett bad och gick ut igen. Nu är det skönt att äntligen ta det lite lugnt innan jag ska sova och sedan gå upp igen. Nu är det strax store bror. Jag som har massa plugg att göra. Imorgon blir det dessutom skola mellan 8-16 och jobb från 16,45-21. LÄNGE sedan jag jobbade nu. Skumt det kommer kännas att komma dit. Men roligt såklart. Nu borde jag fan sova. Tröttast.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: