right now

Oj, jäklar vad mycket klockan är. Slutade jobbet 23 idag. Sjuuukt chill på jobbet. Jobbade med jobbiga M, haha. Kom fram till att vi ska köra en sjuk utgång och tävla om lite saker när jag kommer hem från resan. Vi tävlar om varandras löner, (hans är några gånger fetare än min så det ska bli nice då jag självklart kommer vinna). Ska bli mycket intressant haha. Hatar btw att jag missar personalfesten när jag är borta nu på mänskliga resan. Hade varit sjukt roligt att gå!! Hoppas resan blir bra för annars kommer jag hata det ännu mer. He he. Varit uppe sedan 7 igår morse. Cirkus 20 timmar. Imorgon börjar jag åtta. Mycket intressant måste jag säga. Får se hur det kommer gå. Har iallafall laddat ner en massa musik till mobilen till resan. Det lär behövas. Köpt lurar och mascara gjorde jag idag också. Och en massa annat skit. Har dock en del kvar att göra innan resan. Som skriva att skriva två uppgifter, packa, fixa väska, träna, köpa gottistillresantihi, ja vafan you name it. Massor. Nu kanske jag borde vandra iväg till sängen. Kommer vara DÖD imorgon. Fuck.  


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: