bra vecka, nu blir det ändring. KÖTTTAAAA

Vilken vecka. Skola hela veckan + jobb Måndag,Fredag,Lördag och Söndag. Skivor Tisdag,Onsdag,Torsdag. Död? Ehm, det har inte blivit så mycket sömn men det har faktiskt varit en riktigt bra vecka ändå! Haft skit kul på jobbet för det mesta och varit död i skolan. Men nu blir det andra bullar. Bannemig. Fick sluta betydligt mycket tidigare idag än vad jag skulle och började även senare vilket var väldans skönt! Åkte hem och satt mig med mamma på balkongen. Länge sedan jag bara var hemma sådär på en Söndag. Hunnit med lite plugg också och nu blir det tée med mamsa innan jag fortsätter pluggandet och sedan sover. Förtjusande liv va? Inte mycket kvar nu. Borde kötta som tusan. Varför orkar jag inte(!!!?)


Skivan i torsdags. De sista fläckarna skrubbades bort igårkväll. Haha.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: