något ni kanske inte visste

Jag har insett att min senaste kyss: är saknad
Jag lyssnar på: radio för det mesta
Jag mår bäst när jag: är med med mina fina nära och kära
den bästa krogen heter: sällskapet som gör det måste jag nog säga.
Jag pratar: Mer än gärna
Jag älskar/tycker om: mina nära och kära
Min bästa vän(ner) är: de bästa
Min första riktiga kyss: var nog inne på en toalett i kungsklippeskolan
Jag avskyr när folk: ljuger mig rakt upp i ansiktet
Kärlek är: Bland det absolut finaste som finns, men ibland det svåraste också.
Någonstans, tänker någon: va gott det skulle vara med chips (hah antagligen ngn av mina vänner)
Jag kommer alltid att vara: Paula
Jag är hemligt förälskad i: dig
Sist jag grät var: oj, bra fråga. Bra tecken?
Min mobiltelefon är: den bästa av dom bästa. Phownie självklart. My love.
När jag vaknar på morgonen: låter jag som en man (haha kanske jag alltid gör iofs)
Just nu tänker jag på: dig
Bebisar är: tjocka, mysiga, lurrviga (svårt att förklara), goa, skrikiga, spyiga,glada,ledsna,hungriga.
Homosexuella är: Homosexuella
Blondinbella är: isabella lövengrip
Ikväll ska jag: skriva mänskliga raport
I morgon kommer jag: Gå i skolan (inte jobba) och äta mys middag med världens bästa jessa!
Jag vill verkligen: lyckas bra i livet


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: