datorn fungerar

Sitter hemma med min nya dator. Eller egentligen är den inte ny men det känns som det eftersom skärmen har varit sprucken i x antal månader så jag var varit tvungen att koppla den till tvn för att överhuvud taget kunna SE skärmen. Stort plus nu att jag gör det. Skulle precis boka sting biljetter till mamma och hennes kompis men det gick inte. Så måste försöka lösa detta för min lilla mamsa. Sen blir det lunch med Timsan och efter det plugg. Möjligen att jag och mamma möts och kollar på stan ikväll när hon slutat. Med middag och lite sånt där mys. Det blir med andra ord ingen utgång ikväll. Orkar inte. Har pluggat hela veckan och åkt till skolan varje dag med en väska som väger mer än mig själv (typ). Så idag vilar jag min rygg och pluggar hemma istället. Snart tenta. Så cp skadat mycket men det funkar ändå. Oj, vad jag pladdrar om massa skit. Men jag uppdaterar lite granna iallafall. Man får vara glad för det lilla.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: