igår och idag

Tog en liten sovmorgon igår och tog mig tiden att ta en riktigt lång och skön dusch hemma hos min man. Sedan åkte jag och mamma till Nacka forum, där vi kollade runt lite efter en klocka till mig och lite smått och gott. Självklart åt vi en god lunch och fikade. Var hemma igen vid fyra/fem och började göra mig i ordning för att åka till Pernills där vi skulle ha tjejkväll. Mötte upp Tatti på tåget ett bra tag senare och åkte hela vägen. Käka pizza och drack goda drinkar gjorde vi sedan hos Pernills. Det var meningen att vi skulle sjunga singstar och att vi sedan skulle dra in till stan för utgång, men vi hade så jiddrans kul så vi stannade där och jag var inte hemma förens vid fem imorse. Dvs, jag är tröttis idag. Som tur var hade jag fått ta ledigt från jobbet idag (för att jag behöver ha den tiden till att plugga istället) så nu sitter jag och skriver rättsfallskoncentrat. Duktig tjej, inte för att jag är speciellt effektiv med tanke på att jag sitter och skriver här, men ändå. Nu ska jag fortsätta.




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: