på stockholms universitet

Ser ni tummen upp? Lite svårt att fota. Tänk om någon ser mig.. hehe..

Gud vad jag är duktig på att uppdatera helt plötsligt. Kanske för att jag sitter vid datorn och pluggar allldaaaay (alllnight wtf). Sitter iallafall och är duktig på SU. Skriver min del av projektarbetet (eller vad man ska kalla det). Imorgon ska jag hit igen för gruppen ska träffas och vara duktiga tillsammans för en gångs skull. Börjar bli dags för det. Snart ska jag iallafall bege mig härifrån för att gå på bio och se twilight filmen. Den nya alltså. Ingen aning om vad den heter, men det känns ändå på något konstigt sätt som att man borde se den. För att ännu en gång bekräfta att snubben inte är snygg. Innan dess måste jag hinna äta något. Käkar macka här eller påvägen hem varje dag pga att det inte finns något godare (eller någon som vill äta i matsalen). Därför jag gillar att plugga med Damlis på Sh. Då pausar vi alltid med god riktig lunch. Det gör skillnad, för en sådan som mig som lägger så stor vikt vid mat. Oj, vad off subject jag kom från mitt SU ämne nu. Ska fortsätta. Ha ett bra liv tills jag skriver nästa gång.

KOMMENTARER


Jos e fin

herre min gud det slog mig plötsligt att du har ju en blogg!!!!!!!!! Har inte varit inne här på evigheter. gud. hej <3

2011-11-26 // 00:49:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: