majskolvsdagen vs kanelbulledagen

Halloj bloggis. Tisdag idag igen. Lunchade och fikade med morfar igår och spenderade sedan kvällen på jobbet. Jobbade alltså. Inte hängde, (eller jo det gjorde jag ioförsig också) men jobbade huvudsakligen. Och så pluggande jag lite däremellan. Plugga har jag i stort sätt gjort hela dagen idag också. Skönt att jag har gjort läxan och lite därtill. Om en timme ska jag bege mig till skolan. Innan dess ska jag duscha och äta upp min majskolv (haha vem vill ha kanelbulle när man kan äta majskolv?). Städa lite här i mitt hem kanske vore något också. Efter seminariet ikväll kanske det blir bio med min plutt som inte är en plutt. Haha. Pussis.

KOMMENTARER


Du är smart du finis, majskolv ftw!!

2011-10-05 // 20:25:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: