det går inge bra nu

Om det går bra nu? NEJ. Det tog två timmar att somna i förrigår natt och sedan låg jag och tyckte synd om mig själv hos S fram tills två tiden. Mötte trots allt upp pappa för en kort middag på Olearys igårkväll och däckade direkt när jag kom hem vid nio tiden. Vaknade av telefonen vid tio och har legat i soffan sedan dess. Där jag förövrigt fortfarande befinner mig. Med två tv apparater (ena kopplad till datorn eftersom dataskärmen fortfarande är sprucken) framför mig. Helt normalt. Funderar på att gå ner och köpa lite godis för att kurrera mig lite extra. Frågan är bara om jag orkar. Ikväll var det meningen att jag skulle till fina Jessi som fyller 19 barre snart men troligen inte. Jobbar dessutom hela helgen. Fan. Hatar att man alltid blir sjuk när det som minst passar. Hade varit så jäkla kul att träffa alla och köra utekväll. Aja. Nu ska jag vila så får vi se om det blir utgång och jobb i helgen. Blää.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: