slut på helg

Vilken helg. Lite annorlunda än hur dom brukar se ut, varit ute rätt mycket både på dagarna och nätterna. Idag jobbade jag. Tog taxi till jobbet. Haha. Var död första halvan men vakna till på eftermiddagen och mådde lite bättre då. Nu är jag hemma, nyduschad och påklädd i mjukisbyxor. Det är sånt där mysväder ute då man verkligen bara vill ligga hemma med sin man, i mjukisar och kolla på en film. Myskläder är ju kirrat och film blir de inte utan ensam mamma avsnittet, och min man har jag inte heller brevid mig. Men skönt äre ju ändå att ta det riktigt lugnt en stund innan man lägger sig såhär på en Söndagskväll. Ska skriva en lista på vad jag skulle behöva få gjort imorgon, så jag faktiskt får någonting gjort. Ska egentligen vara hos tandläkaren 07,45 imorgon men det kan dom fetglömma! Aja. Nu ska jag gotta med te och en muffins från jobbet framför ensam mamma söker. Hoppas den här säsongen kommer bli braaa!

KOMMENTARER


Jasmine, TONÅRSMORSAN http://jjensens.myshowroom.se

Äääälskar nya ensam mamma! :) Saknar dig plutt <3

2011-09-21 // 21:40:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: