Thailand med stort T

Omg. Kollar på resor till thailand. VAD JAG VIIIIIILLLLLL!!!! Helt galet. Älskar thailand. Saknar thailand. Saknar sallad och kycklingspett på stranden. Saknar försäljarna på stranden med ett hjärta av guld. Saknar maten. Saknar vädret. Shoppingen. Människorna. Omgivningen. Hotellen. Poolen. Stranden. Havet. Utflykter. Bananbåten. Vill åka vattenskoter nästa gång. Pannkaka med nutella och banan vid en kjorre på stan. Majskorl. ÅÅÅ majskolv. ÅÅÅ allt. Jag vill inte ha en ring att sätta på ringret. Ett löfte du inte är säker på att du kan hålla. Jag vill inte ha smycken värda en förmögenhet. Jag kommer ändå tappa bort dom. Den mannen som vill mitt bästa ska ta mig till thailand. Och inget annat. Punkt.










(hitta bara massa dåliga och fula bilder- men jag vill dit ändå. sådetså.)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: