lördag

Och så var det Lördagskväll igen. Precis ätit en supergod middag a la texmex style. Typ tacos men iallafall. Innan dess jobbade jag (för ovanlighetens skull, hehe, jag vet), kom hem, duschade och väntade på att mamma skulle komma hem så vi kunde göra god god mat. Nu sitter jag med datorn i högsta hugg igen i vardagsrummet. Tänkte bara vara hemma ikväll. Utföra lite saker jag har flyttat fram ett tag nu, som kan vara bra att få gjorda. Maila om körkort, om sommaren, framtiden, läsa/plugga handledarkompendiet från jobbet och så tänkte jag och mamma kanske kolla på lite lägenheter. Riktigt skönt känns det att sitta i soffan inlindad i en filt när det är såhär kallt ute. Bara mysa hemma. Så nu ska jag lämna bloggen och börja någonstans på min långa lista av saker att göra. Trevlig Lördagskväll kära läsare. Om ni nu finns.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: