sjuk

Kul idag. Inte. Är megaförkyld så är sjukskriven från jobbet. Hatar egentligen att vara borta från jobbet, att sjukanmäla mig. Samma sak var det med skolan. Får typ ångest. Blä. Som tur är har jag en mamma på andra sidan som tänker logiskt och tvingar mig vara hemma när jag måste. Så idag är jag hemma. Får se om jag klarar av att gå imorgon. Hopefully. Annars gör jag inte speciellt mycket. Precis gråtit till filmen "The notebook". Är sugen på något men ändå så jäkla osugen. Jobbigt. Vill ut i det fina vädret. Vill träffa min prins. Mina vänner. Ta en fika på stan. Shoppa lite kläder. Gå ut och fira Jasmine (Grattis fina du). Måste våren komma idag? Och inte imorgon? Och framförallt Måste JAG vara sjuk just precis nu, idag. Nu ska jag dränka mina sorger någon annan stans. Kanske i en ny film, eller nere på godismonstret. Who knows. Seeya.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: