sovdags

Super skön dag. Sov till ett men gick nog inte upp förens vid två. Duscha och åkte och mötte upp Elon i Huddinge för mysfika på castello. Efter det spontanåkte jag hem till henne där det blev middag och film. Nu är jag hemma igen och borde gå och lägga mig. Shit vad skönt det är att vara ledig. Imorgon är jag ledig egentligen också men eftersom vi (jag och tatti från jobbet) inte är färdiga med uppgifterna till kursen som vi ska på på Tisdag så måste jag förbi där ändå. Segt. På tisdag blir det hospitalitykurs. Onsdag och Torsdag öppning. FREDAG avicii med Sandrisen och Jessi. GAH. Kul att ha något att se fram emot! På tal om det, kollar på resor till london med Malin om någon månad. Vore skit nice. Dyrt som fan verkar det dock bli. Hoppas det blir av. Nu ska jag checka ut. Sleep tight lovers. I miss you my love.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: