sådärja

Inte blev jag hemma hela dagen igår inte. Följde med mamma till Kungens kurva (ungefär som om jag inte är där tillräckligt) och gick i lite möbelaffärer. Drog en snabbis till skäris, prova en kofta och åkte därifrån. Och så var det nästan kväll igen. Snabbt tiden kan gå. Trevligt var det iallafall att spendera Söndagen med min mamsa. Nu IDAG ska jag faktiskt få saker gjorda. Sitter vid köksbordet och bara det är en bra början. Annars lockar så mycket annat, tv:n, sängen, rummet, you name it. Nu sitter jag här och skriver mail på engelska till min kära farfar. Långt kommer det bli. Mycket att uppdatera. Så jag ska väl fortsätta. Senare ska jag nog ta en tripp till min morfars lägenhet där dom håller på att renovera. Hjälpa till med lite val av tapeter och sådär. Efter det blir det nog träning och att träffa min man. Imorgon blir det jobb igen. Wihoo.


KOMMENTARER


Din man? Och hur kommer det säg att jag inte träffat honom

2012-02-14 // 13:04:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: