sovmorgon

Är hemma denna lördagskväll. Skönt som tusan, hade aldrig kunnat gå ut och festa. Jobbat nästan 10 timmar och började redan vid sju i imorse. Försov mig dessutom och jag hade nycklarna så U kom inte in. Paniken när jag vakna. Ojojoj. Jag fick ialllafall skjuts av min fina mamma och har varit hemma ända sedan jag slutade jobbet för några timmar sedan. Helt död. Förstår inte hur jag har klarat att hålla mig uppe men men. Imorgon och på Måndag är jag ledig. Ska stänga av ljudet och vibrationen innan jag lägger mig så jag slipper att ev bli väckt av jobbet imorgonbitti. Sovmorgon!!! Nej nu ska jag gå och lägga mig. Puss och kram mina fina.

KOMMENTARER


Hehe men vad händer ifall det är jag som ringer då<3

:D

2012-01-15 // 19:27:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: