ny vecka

Nu är det väl kanske dags att titta in igen och uppdatera mitt händelserika liv ut till världen. Skämt åsido. Inte händer det mycket här inte. Men jag trivs. Jobbat hela veckan, öppning. Ganska slitit att gå upp så vidrigt tidigt men skönt på sätt och vis också. Somnat tidigt på kvällarna till The OC säs. 3. Ska köra igång skiva tre snart. Igår skulle det bli bio med my love men det blev mys med hemlagad mat istället. Fina pojke. Idag har jag mött upp min goa mamma på stan och spenderat dagen där. Det blev en massa affärer, god lunch och fika. Imorgon är det ny vecka igen och jag har några lediga dagar. Mitt schema är lite special. Nu ska jag gosa ner mig i sängen framför OC.


KOMMENTARER


Jaha honom har du inte berättat om :D

2012-01-16 // 17:18:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: