håll tummarna

Hemma från underbara thailand. Hade en sådan underbar semester med min älskade. Tyvärr hade vi lite otur i början och i slutet av resan men annars hade vi det SÅ bra. Bangkok var awsome (självklart)! Nu är vi sugna på att boka sommarens resa tillsammans.


Idag är första dagen ledig efter några dagars jobb. Har självklart spenderat den med min älskling eftersom det är torsdag. Haft en toppendag, inte gjort sådär supermycket men ändå haft det bra.
Bestämt mig för att försöka plugga upp matte c kursen och tenta åden nästa månad. På så sätt kan jag söka till de utbildningar som jag vill. Trött på att jobba så måste verkligen kämpa på med matten så jag klarar den. Tveksamt dock men måste försöka iallafall. Provtillfällena är bara två gånger om året och om jag vill söka till universitetet nu till hösten så måste jag göra provet om en månad, så håll tummarna för mig- det kan nog behövas.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: