2014-05-01

Säkert ett år sedan jag skrev sist. Shit, vad tiden går snabbt. Har för någon vecka sedan precis kommit hem från Vietnam med mami. Firat hennes 50 års dag och haft det allmänt jätte skönt. Sist jag skrev hade jag väl precis kommit hem från Thailandet?

Igår var det valborg så jag och Anna och Sara passade på att gå ut, äta lite pizza och bara umgås. Nu sitter jag här efter att ha kommit hem från min boo för några timmar sedan. Borde verkligen plugga matte eftersom jag har prövning om några dagar. Ligger dessutom sjukt efter. Ändå passar jag på att göra allt förutom just att plugga. Dum man är. Nej nu måste jag ta tag i matten. Allt för att komma in på det program jag vill. KTH- fastighetsförmedling och fastighetsutveckling. ÅH VAD JAG VILL!!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: