housewife?

Idag har jag inte bakat, städat, strukit skjortor, lagat mat och gjort läxor, som alla hemmafruar har. Istället har jag ju faktiskt pluggat matte, tränat på friskis och träffat min bästavän. Mycketbättre. Dessutom har jag spenderat kvällen med min fina mamsa, och ätit god lax middag. Då är jag rätt nöjd. Hade jag haft min kärlek här hade allt varit ännu lite bättre.

Imorgon är det Måndag. En dag kvar tills jag har prov och imorgon kommer jag typ behöva sitta halva natten för att ens ha en chans att klara den här skiten. Vill ha den gjort, och så puttsveck med matten. Klara den, komma in på den program jag vill och ba känna DEN KÄNSLAN!!! Ber till gud att få känna den känslan i sommar. Verkligen.

För att lägga på lite mer stress till min vardag har jag faktiskt en intervju i morgon på Ö&B i Kungens kurva. Får se hur det går, skulle vara skönt att byta jobb. Hoppas det verkar bra och att jag är en självklar kandidat, hehe.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: