mäklare

Tänka sig att jag fick jobbet på ÖB, såå glad jag blev!! Första dagen är om exakt en vecka, spännande. Dessutom är jag fortfarande mitt uppe i matte3c snurret. Ska nog få göra en muntlig redovisning ändå och hoppas på att det hjälper mig få det betyg jag vill ha. Då har jag möjligheten att komma in på KTH som jag vill, även fast chansen inte är så stor. Annars tror jag det blir Gävle, är ganska inriktad på de nu. Är fastighetsmäklare jag verkligen helst vill plugga till. Ändå är det så svårt att få ihop allt i hjärnan och vara nöjd. Ångrar kanske ordningen jag satt mina universitetsval och de gör att allt snurras ihop lite extra i hjärnan. Blä. Jobbigt. Men det kommer nog ändå bli bra tillslut. Nu ska jag skriva koranen till farfar. Lååååångt mail.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: