Jag hoppas tiden räcker till

Det var verkligen sjukt länge sedan jag skrev här. Saknar det lite men har fan aldrig tid. Precis haft mina första två tentor på högskolan i skövde. Båda gick åt inge bra och såhär i efterhand känns det bara piss. "Alla andra" kändes det bra för men jag hade inte pluggat tillräckligt (borde öppnat alla böcker) så det suger rent utsagt. Annars vankas det hemgång till stockholm idag. Känns också lite jobbigt. För en månad sen var jag gladare än någonsin när jag åkte hem till stockholm, inte idag. Lite sån där ont i magen känsla över det hela. Min beslutsångest tar över mig. Men har bestämt mig för att jag inte får låta det här sänka mig. Jag måste ta tag i allt jobbigt framöver och bara leverera på de kommande omtentera och tentorna.

Ser fram emot att träffa min älskade mami. Som jag saknat henne. Och mina underbara vänner och pojkvän. Hoppas tiden räcker till!!
 
På söndag ses vi morfar. Fan va ont det gör. <3
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: