skövde levererar

Vilken mess jag har satt mig själv i här i Skövde alltså. Hade varit roligt om ingen någonsin hade kunnat hitta den här bloggen förutom jag, då hade jag kunnat lagra den här tiden lite mer utförligt. Iallafall. Jag har nyligen kommit hem från Åre resan med hela sköekon gänget + en himla massa POL are. Sjukt lyckad resa! Masssor med skidåkning, snowboardåkning, after-skii, festande, och så liten skoterutflykt sista dagen, som pricken över hela resan. SÅ lyckad resa, värt varje krona. Förutom det har jag nu klarat alla mina kurser (hittills), väntar fortfarande på två kurser till men annars ligger jag bra till. Börjat två nya ekonomikurser, ekonomistyrning och samhällsekonomi & arbetsmarknad. Planerat att maila farmor och farfar under 15 veckors tid. Börjar väl bli dags nu. Ska sätta igång med det innan jag somnar. Gick upp 04:15 imorse och ikväll blir det födelsedagsfirande. På en tisdag. Skövde levererar.

KOMMENTARER


Bamseeeeeeee

Galet vart Google kan leda en :$

"Hade varit roligt om ingen någonsin hade kunnat hitta den här bloggen förutom jag, då hade jag kunnat lagra den här tiden lite mer utförligt."

<3

2015-04-02 // 18:09:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: